2011. június 27., hétfő

sexting

egy egész napos szexting után az úriemberrel este nem tudtam elaludni.
kísértettek a szexjelenetek, mint kisgyereket a szörnyek horrorfilmnézés után.
két órát forgolódtam, a pulzusom 100 volt (lemértem), a fülemben dobogott a szívem,
és zaklattak a homályos árnyékokból éles képekbe tisztuló jelenetek 

amint becsuktam a szemem, szédítő sebességgel villantak be a képek, hangok, illatok:
a szoknyám alá mohón felnyúló kéz, langyos, nedves, gyengéd harapás a nyakamon
(mint amikor nyakon öntik az embert egy tál húslevessel - ez nem tudom, miért ugrott be)
egy cipzár türelmetlen lehúzásának hangja a félhomályban, csapódó ajtó,
szakadó textil, elpattanó inggombok, amik játékosan koppannak, majd gurulnak a padlón,
zihálás, majd ritmikus döngés, amint az asztal, amin pakol, ütődik neki a falnak, 
a vad, állati hördülései, morgásai, hörgései, 
s azok a cuppogó, fröccsenő, lefetyelő hangok, 
amikor próbál mindenestől betömni a szájába.
ha teljesen sötét van, az ember lánya megijed 
egy idő után, hogy miféle állat támadta meg?!
(ami kifejezetten jó érzés! :D )

közben pedig a nyárillat. 
nem találkoztam még hímmel, 
akinek ennyire gyengéd, késői 
nyárra emlékeztető illata lett volna,
meg kislányosan lágy tapintású haja,
s gyermetegen játékos nevetése -

erős kontrasztban 
nyakáig érő 
dús mellszőrzettel, 
és a vadsággal, amivel 
leteper és reggelig rak.


annyira fárasztó volt gondolkodni (vagy arra koncentrálni, hogy ne gondolkodjak),
mint egy harcos pitbullt sétáltatni: rángattak és húztak a képek amerre csak akartak;
beakadt a kezem a pórázba, nem tudtam elengedni, így csak repültem utánuk magatehetetlenül...

5 megjegyzés:

Virágom írta...

Ez de jó! Ringató, csábító, vadító...

Nora írta...

Nedvesedito gondolatok:)

Névtelen írta...

Nem is tudtam, hogy ezt szextingnek hívják.

edo írta...

a hulevesen egy nagyot kacagtam :) amugy meg tetszett :))) foleg az ember lanya megijed... :)

Névtelen írta...

Imádom. És mióta ez ittvan, talán hetente visszajárok ide, ehhez a bejegyzéshez. Nagyon hasonlít egy "egyszervolt"-omra. És a fotó! Mmm. Már az is elég ahhoz, hogy újra meg újra, és megint...

J.

Puritán Szemét

Névjegy létrehozása