2008. április 15., kedd

vide(j)ó

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

na ja. mit nem adnek ezert a valosagert.

Névtelen írta...

Láttam, amit irtál. Az interneten minden kereshető ha egyszer megnyomtad a post gombot. Ezt te kéne a legjobban tudjad.

Varó Eszter írta...

:::kriszti:::
semmi közöd van-e hozzá?
egyik sem vagy az illető szövegben szereplő három személy közül, úgyhogy nem egészen értem, miért érintene ez téged.

Névtelen írta...

De forró a hangulat! Amúgy azért került levételre az előző bejegyzés, mert valakinek nem tetszett? Ez nem fair a többivel szemben! Vagyunk egy páran :) :P

Varó Eszter írta...

ha leveszek egy bejegyzést, azt azért teszem, mert ÉN úgy érzem, hogy nem idevaló. ÉN döntöm el, mit teszek ki s mit nem, ugyanis ezt a blogot ÉN írom, nem mások. ez nem a "valaki más", ezt nem a tömeg írja, ezt ÉÉÉN írom. CSAK ÉN. aki akarja, olvassa, aki nem, nem, de megjegyzem, hogy nem köztulajdon. senkinek semmi beleszólása.

:::zomie:::
a szóbanforgó bejegyzést túl személyesnek találtam, azért döntöttem úgy, hogy törlöm.

Puritán Szemét

Névjegy létrehozása